رقبای خود را بشناسید.

شناخت هدف صنعت و شرکت تون از تاثیر گذارترین عوامل روی ایمان شما نسبت به کار هستن بنابراین لازمه زمانی کافی رو به این امر اختصاص بدیم.

در هر زمان فقط یک گام.

 از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشونه ی نزدنه، تو نتورک دنبال رشد نجومی و یه دفعه ای نباش، به جاش یاد بگیر هر روز از نظر تمام مهارت های نتورکی از روز قبل بهتر شی.

⚠️خطر: بیماری شایع در نتورک ایران⚠️

اگه یه ماه به هر دلیلی عملکرد ضعیفی داشتی لازم نیست اول ماه بعد جوگیر بشی و برای جبران گذشته تعهدی خیلی بیشتر از توانت بدی (حتی به خودت) و نهایتاً از پسش برنیای و دلسرد بشی و مفهوم تعهد رو هم زیر سوال ببری به جاش کافیه تعهد بدی که روند تعداد پرزنت، فالو، آموزش و مقدار فروش تیمت تو کل ماه اکیداً صعودی باشه، اینطوری خود به خود تعهدت هم تیک میخوره. ولی مشکل اینجاست که تعهد مون رو خوب خرد نمیکنیم یا اگه خرد هم کنیم چون مقدار روزانه ش کمه، اجراش رو پشت گوش میندازیم، بعد به خودمون میایم میبینیم نصف ماه گذشته و حتی یک چهارم تعهد مون هم نخورده و انتظار داریم انتهای ماه معجزه بشه.
 اگه شعار در هر زمان فقط یک گام رو الگوی کارتون قرار بدین، خودتون و تیمتون هیچ وقت دچار این بیماری نمیشین.

 نه گفتن رو یاد بگیریم.

🔱یکی از ارکان موفقیت اینه که بلد باشیم به جا و به موقع به خواسته های غلط "نه" بگیم، تو رو دربایستی نمونیم، دلسوزی بیجا نکنیم.

به عنوان یه لیدر و با توجه به مسئولیت و تعهدی که نسبت به بچه هامون داریم، کجاها باید قاطعانه "نه" بگیم و دلسوزی رو بذاریم کنار؟!

❌لیدر، یه مشکلی پیش اومده، میشه این جلسه رو نیام؟!
❌لیدر، من اعتماد به نفس فالو رفتن رو ندارم، برام فالو میری؟!
❌لیدر، این قسمت آموزش رو شما بهتر میگین، میشه خودتون آموزش بدین؟!
❌لیدر، من خودم نمیتونم بیام، میشه حواست به تیمم باشه؟!
و...
 البته که شما تو همه ی موارد، از جمله موارد بالا باید در کنار تیمتون باشین، ولی دقت کنین، گفتم در کنار تیمتون و این یعنی در نقش یه پشتیبان و حامی که در صورت نیاز وارد عمل میشه، نه به این معنی که کل مسئولیت های تیم رو یه تنه به دوش بکشه و اجرا کنه و بچه های تیمش رو بد عادت کنه!!!
تجربه ثابت کرده این نوع دلسوزی ها، تنها ثمره شون عدم رشد تیم و در نهایت فروپاشی اونه.
پس اگه واقعاً دلسوز بچه های تیمتی باید بهشون یاد بدی که وظایفشون رو به درستی انجام بدن.

صداقت بهترین سیاست است.

 نتورک مارکتینگ صنعتیه که بر پایه ی صداقت بنا شده، شما برای داشتن یه سازمان پایدار و تیمی همدل و رو به رشد موظف به رعایت این اصل هستین.

 از جمله مهمترین مواردی که کوچکترین ناراستی و عدم صداقتی تو اونها میتونه تیم رو به فروپاشی بکشه، دادن وعده و وعیدهای واهی در رابطه با درآمد به بچه هاتونه، یا دادن پاسخ های نسنجیده و من درآوردی به آبجکشن هاشون، یا دادن اطلاعات غلط درباره محصولات و...

شما موظف هستین که در کمال صداقت به تمام بچه هایی که به تیمتون وارد میشن، بگین که تو نتورک هم مثل تمام مسیرهای موفقیت، هیچ تضمینی وجود نداره و تنها تضمین این صنعت خود افراد هستن.