در سیستم بازاریابی شبکه ای، بخت و اقبال در پیگیری مشتری نهفته است و به نظرم سخنی درست است، زیرا بیشتر افراد یا دست کم کسانی که در این زمینه تخصص لازم را ندارند، به هیچ وجه پیگیر مشتری نیستند.

🚩اگر به مشتری (همکار احتمالی) می گویید در وقت مشخصی به او تلفن می زنید این کار را بکنید. حرفه بازاریابی شبکه ای پر است از کسانی که با شور و اشتیاق با مشتری قرار بعدی را می گذارند😍، سپس در عمل آن را از یاد می برند😒.

📒فعالیت کاری خود را با بهره گیری از سررسید یا تقویم پیش ببرید، زیرا مردم این شیوه را تحسین می کنند.

✅ مهم ترین کاری که در رابطه با فالوی افراد باید انجام دهید در یک نکته نهفته است:
آن نکته چیزی نیست جز قرار بعدی!!

🎯 هدف از هر پرزنت و پیگیری، صرفا ثبت زدن افراد نیست. اگر شما هر قراری را با ترتیب دادن قرار بعدی به اتمام برسانید، سرانجام مشتری موقعیت را در خواهد یافت و تصمیمی تاثیر گذار می گیرد...

(اریک وور)