اموزش بازاریابی و تبلیغات

اطلاعات ، اخبار ، آموزش بازاریا و بازاریابی شبکه ای

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

اطلاعیه 90 وزارت صنعت

سایت http://networkmarketing.mimt.gov.ir تنها مرجع رسمی دولتی است که با هدف اطلاع رسانی در ارتباط با  فعالیت بازاریابی شبکه ای  مجاز راه اندازی شده است. دراین سایت علاوه بر مقررات، بخشنامه ها و تصمیمات کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای، اطلاعات مربوط به شرکت های مجاز از قبیل فهرست شعب، محصولات قابل عرضه و ... اطلاع رسانی می گردد. بنابراین توجه بازاریابان به موارد زیر الزامی است.

1-تنها عضویت در شرکت هایی که موفق به دریافت "پروانه کسب بازاریابی شبکه ای " شده اند و در این سایت فهرست آنها اطلاع رسانی شده در چارچوب مقررات بلااشکال است؛ حتی شرکت های در شرف اخذ مجوز هم قبل از تحصیل پروانه کسب مذکور مجاز به شروع فعالیت و ثبت نام بازاریاب نیستند.

2- عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی  و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

4 راه کارساده برای فروش بیشتر با انجام کار کمتر

در این مطلب می‌خواهم یک راز کوچک با شما در میان بگذارم: اینکه برخی فروشندگان موفق در بازار امروز در کنار کار و تلاش، در کنار موفقیت در بازاریابی و فروش بیشتر ویژگی دیگری هم دارند، و آن تنبلی است! بله درست خواندید! فروشندگان درعین‌حال می‌توانند "تنبل” هم باشند و همچنان نتایج بسیار بهتری نسبت به رقبای خود به دست آورند.

آن‌ها چگونه این کارها را می‌کنند؟ راهکار آن‌ها با اجرا یک رویکرد فروش مبتنی بر تنبلی و البته استراتژیک است که به آن‌ها کمک می‌کند فروش‌های بیشتری را بدون انجام دادن کار خاصی به نتیجه برسانند.

پس توصیه می‌کنم این چهار راهکار را برای داشتن فروش بیشتر با انجام کار کمتر حتماً بررسی کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰