به نام آنکه هستی نام ازو یافت                فلک جنبش " زمین آرام ازو یافت

روایت از معصومین :
اَلکادُّ لِعِیالِهِ کَالمُجاهِد فی سَبیلِ لله
 کسی که برای اداره زندگی خنواده اش تلاش می کند ،مانند کسی است که در راه خدا جهاد می کند

پیامبر اکرم (ص) میفرماید :
طَلَبَ الحَلالِ فَریضَهٌ عَلی کُلِّ مُسلِمٍ و مُسلِمَۀُ
 به دنبال روزی حلال رفتن ، بر هر مرد و زن مسلمان لازم است

دوست و همکار گرامی

با افتخار به اطلاع شما می رسانیم که شرکت سامانه تجارت جهانی هزاره سوم با شماره ثبت 493006  در تاریخ  1395/03/24  موفق به اخذ مجوز پروانه کسب بازاریابی شبکه ای از مراجع قانونی گردید و اقدام به عرضه سبد کالایی بسیار متنوعی از محصولات مورد نیاز در سطح جامعه با بهترین کیفیت ، مناسبترین قیمت و امتیاز کامل برای کالاها نموده است که این موثرترین ، بهترین و قدرتمندترین روش برای توزیع کالاست
همچنین با افتخار اعلام میداریم که شرکت سامانه تجارت جهانی هزاره سوم تا آخرین لحظه فعالیت خود تحت هیچ شرایطی محصولات پایین تر امتیاز کالایی 1 یا 100 عرضه نخواهد کرد.

سامانه تجارت جهانی به شما کمک خواهد کرد تا با آموزش های صحیح و حرفه ای، گام های محکم برای ایجاد کسب و کاری حلال ، درآمدی مطمئن و قابل توجه را بردارید و شرایط دست یافتن به موفقیت و ساختن آینده ای امن و آرام را برای خود، خانواده و اطرافیانتان فراهم سازید.

شما در سامانه تجارت جهانی می توانید با آسودگی خاطر به اهداف خود و درآمدی ایده آل برسید و میزان درآمد ، ساعات کاری خود را، خودتان تعیین نمائید و این فرصت را برای خود ، خانواده و آشنایان خود فراهم آورید. موفقیت شما بستگی به دیدگاه شما نسبت به این تجارت دارد که : سعی و تلاش ، میزان ساعات کاری شما و اینکه چه میزان آموزش می بینید و چه میزان آموزش می دهید دارد.
موفقیت = یادگیری و آموزش + برنامه ریزی صحیح + اقدام و عمل

در دنیا فروش مستقیم یعنی بازاریابی شبکه ای راهی مطمئن برای درآمدی مستقل و مدام است ، کافی است برای درک این موضوع به منابع معتبر جهانی و داخلی مراجعه نمائید.

از اینکه که سامانه تجارت جهانی را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم و امید است با این انتخاب شایسته و تلاش روزافزون شما ، شاهد دستیابی به موفقیت هایتان باشیم و شما را بر قله های رفیع موفقیت ببینیم.

برای فعالیت در شرکت میتوانید از طریق فرم تماس با ما با مدیریت سایت تماس گرفته و پس از دریافت کد بازاریابی به جمع بازاریابان مستقل هزاره سوم بپیوندید.

wtomlmLicense

مشاهده مجوز هزاره سوم