اموزش بازاریابی و تبلیغات

اطلاعات ، اخبار ، آموزش بازاریا و بازاریابی شبکه ای

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

زمان عنصری در ظاهر خنثی ولی بسیار مهم

زمان عنصری در ظاهر خنثی ولی بسیار مهم

بسیاری از افرادی که وارد کار بازاریابی شبکه ای می شوند در ابتدا بسیار پرانرژی بوده و هیجان زیادی دارند. بعضی از آنان به دنبال اطلاعات در این حرفه می روند، در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و تلاش زیادی را برای یادگیری به کار می برند، اما در مدت کمتر از چند ماه از کار خود دلسرد شده و با نا امیدی این حرفه را رها می کنند.

در برخی بررسی ها عوامل اصلی شکست بازاریابان در بازاریابی شبکه ای عملکرد ناصحیح و محصولات بی کیفیت شرکت ها معرفی شده است، اما در مواردی که عملکرد شرکت و محصولات آن مناسب است، دلیل اصلی دلسردی بازارایابان پرانرژی و پرتلاش در اشتباه عملکرد خود آنان است. درست است که این افراد زمانی را برای یادگیری صرف می کنند، اما زمان کمی را برای به اجرا درآوردن آموخته هایشان به کار می برند و عملاً استفاده ای از آموخته هایشان ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونه در کارمان استاد شویم

بازاریابی شبکه ای حرفه ای است که با دارا بودن برخی مهارت ها که یادگیری آن ها چندان هم سخت نیست، می توانید به موفقیت برسید. مری کریستنسن یکی از کارشناسان باتجربه در این حرفه، 6 مهارت اصلی را برای کسب موفقیت به بازاریابان توصیه کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چگونه دچار رکود نشویم؟

چگونه دچار رکود نشویم؟

درصد بالایی از افرادی که جذب حرفه بازاریابی شبکه ای می شوند، در ابتدای کار انرژی و هیجان بالایی را دارند. این افراد می خواهند خودشان زمان، محل و چگونگی انجام کار مورد علاقه شان را انتخاب کنند و بر روی چیزی که به دست می آورند، کنترل داشته باشند. این افراد مهارت های ارتباطی بالایی را دارند و به راحتی مشتری جذب کرده و محصولات شان را می فروشند.

آن ها در کار شور و هیجان بالایی را وارد می کنند، اما پس از مدتی فعالیت، پیش از آنکه به موفقیت برسند، دچار رکود می شوند. در این جا این سؤال مطرح است که چرا افراد با چنین شوق و هیجانی دچار رکود می شوند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اطلاعیه 89 وزارت صنعت

براساس ابلاغیه دبیرخانه کمیته نظارت به شماره 60/135408 مورخ 95/6/14 به منظور توزیع عادلانه و تحدید سطوح پرداخت کمیسیون و پاداش، کلیه شرکت ها موظف شده اند حداکثر ظرف مدت دو ماه طرح سوددهی خود را با معیارهای اعلامی منطبق کنند به نحوی که پرداخت های آبان ماه سال جاری به بازاریابان باید براساس معیارهای مورد نظر محاسبه و پرداخت گردد.بنابراین شرکت ها قبل از سپری شدن مهلت مذکور باید نسبت به ارائه طرح سوددهی و نرم افزار مربوط جهت اخذ موافقت دبیرخانه مذکور اقدام نمایند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چند گام تا موفق شدن

چند گام تا موفق شدن

شما برای موفقیت در هر حرفه ای نیاز دارید که برای خودتان طرح موفقیت بریزید. اگر اهداف تان را مشخص نکنید به جایگاهی که تمایل دارید، نمی رسید و نمی توان عنوان فرد موفق را به شما داد.

شما برای موفقیت در هر حرفه ای نیاز دارید که برای خودتان طرح موفقیت بریزید. اگر اهداف تان را مشخص نکنید به جایگاهی که تمایل دارید، نمی رسید و نمی توان عنوان فرد موفق را به شما داد. همه افراد موفق در زندگی و حرفه شان طرح موفقیت داشته اند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدلی آشنا کنیم که در حرفه بازاریابی کاربرد فراوان داشته و بسیاری از افراد موفق در این حرفه از آن استفاده کرده اند. این فرمول 4 مرحله اصلی را داراست:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اطلاعیه 88 وزارت صنعت

  براساس بخشنامه شماره60/57733 مورخ 95/3/4 دبیرخانه کمیتهنظارت به کلیه شرکت های بازاریابی شبکه ای به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای ماده (10) آئین ­نامه اجرائی تبصره ماده (87) قانون نظام صنفی موضوع نظارت بر فعالیت بازاریابان و با توجه به مفاد  قرارداد الگو  فیمابین شرکت و بازاریاب، شرکت های مذکورموظف گردیدند نکات ذیل را به منظور  نظارت موثر بر فعالیت بازاریابان و رعایت حقوق ایشان رعایت نمایند:

1- منشور اخلاقی و ضوابط انضباطی شرکت­ باید در چارچوب مفاد آئین­ نامه بصورت شفاف تهیه و بر روی سایت شرکت و دفتر کاری بازرایاب قابل رؤیت باشد.

2- درصورت بروز تخلف از سوی بازاریاب ، شرکت مکلف است موارد را ضمن درج در کارتابل بصورت کتبی با تعیین مهلت مناسب برای ارائه مدارک مثبته و یا اصلاح عملکرد، به وی اعلام نماید.

3- درصورت عدم اصلاح عملکرد در مهلت مقرر درصورتی که تصمیم شرکت بر تعلیق جایگاه بازاریاب باشد، تنها باید امکان خرید او مسدود شده و سایر امکانات کارتابل به قوت خود باقی بماند. و درصورت تکرار تخلف شرکت مکلف است مطابق ماده(6) قرارداد الگو، پانزده روز قبل  موضوع فسخ قرارداد را با ذکر دلایل به صورت کتبی به طرف دیگر اعلام و نسبت به لغو جایگاه وی اقدام نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهمترین عامل در موفقیت بازاریابان

مهمترین عامل در موفقیت بازاریابان

در کنار عوامل متعددی که در موفقیت افراد علاقه مند به فعالیت بازاریابی شبکه ای مؤثر است، شرکت مهم ترین نقش را در این موفقیت به خودش اختصاص داده است. 
انتخاب یک شرکت خوب کار بسیار سختی است؛ زیرا شما انتخاب های متعددی پیش رو دارید که تقریباً شرایطی مشابه با یکدیگر دارند، اما شما فقط باید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
در این مطلب ما 5 عامل را به شما معرفی می کنیم که نشانه بالنده بودن و مناسب بودن روند حرکت یک شرکت بازاریابی شبکه ای است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چگونه خریداران را جذب کنیم؟

چگونه خریداران را جذب کنیم؟

کی از گروه هایی که بازاریابان در اجرای وظیفه اصلی شان؛ یعنی خرده فروشی با آن سر و کار دارند، گروه خریداران است. این گروه یکی از مهم ترین گروه ها در عرصه بازاریابی شبکه ای محسوب شده و دوام فعالیت بازاریابان و حتی شرکت های فعال به رضایت و وفاداری این گروه بستگی دارد.

برای اینکه به عنوان یک بازاریاب بتوانید با خریداران محصولات تان ارتباط مؤثر و نتیجه بخش برقرار کنید، باید بتوانید ویژگی های شخصیتی آنان را تشخیص دهید و متناسب با این ویژگی ها سبک رفتاری تان را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چگونه موفقیت را به چنگ آوریم

چگونه موفقیت را به چنگ آوریم

بازاریابی چند سطحی حرفه ای است که فرصتی یکسان را برای همه فراهم می آورد و در آن افراد عادی می توانند با توزیع محصولات قانونی در میان مصرف کنندگان و با استفاده از تبلیغات کلامی به بالاترین ظرفیت ممکن برسند

  مارک یارنل نویسنده کتاب بهترین سال شما در بازاریابی چند سطحی معتقد است موفقیت در بازاریابی شبکه ای به تلاش افراد بستگی دارد نه شهرت و یا وابستگی آن ها به جایی یا کسی. او می گوید: بازاریابی چند سطحی حرفه ای است که فرصتی یکسان را برای همه فراهم می آورد و در آن افراد عادی می توانند با توزیع محصولات قانونی در میان مصرف کنندگان و با استفاده از تبلیغات کلامی به بالاترین ظرفیت ممکن برسند. اعتماد به نفس کلید این کار و لیاقت و شایستگی سنگ بنای آن است. او بازاریابان را مشابه جنگجویانی معرفی کرده که برای موفقیت نیاز به رعایت اصول اخلاقی خاصی دارند. 18 قانون توسط این نویسنده برای برد بازاریابان در فضای رقابتی این حرفه بیان شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دسیسه هرمی چیست؟

دسیسه هرمی چیست؟

در نظر اکثر کسانی که به مفهوم بازاریابی شبکه ای آگاهی ندارد، بازاریابی شبکه ای همان « پیرامید» است.دلیل اصلی این استنباط غلط، ساختار «هرمی» شکل یک نتورک یا شبکه در بازاریابی شبکه ای است. با این حال دلیل یاد شده نا موجه است، زیرا همه ساختارهای سازمانی یا مجموعه ای ، هرمی شکل هستند.

در نظر اکثر کسانی که به مفهوم بازاریابی شبکه ای آگاهی ندارد، بازاریابی شبکه ای همان « پیرامید» است.دلیل اصلی این استنباط غلط، ساختار «هرمی» شکل یک نتورک یا شبکه در بازاریابی شبکه ای است. با این حال دلیل یاد شده نا موجه است، زیرا همه ساختارهای سازمانی یا مجموعه ای ، هرمی شکل هستند. آنچه پیرامید بودن یک مجموعه یا سازمان را تعیین می کند نحوه عملکرد آن می باشد نه شکل آن.

اصطلاحی است که مسؤلان دولتی برای توصیف دسیسه های غیر قانونیِ فروش به کار می برند. شرکتهای مشروع و قانونی بازاریابی شبکه ای دسیسه هرمی نیستند.

در ایران شرکتهایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوزهای لازم را اخذ نموده اند قانونی می باشند و هر شرکتی که مجوزهای لازم را از این وزارتخانه دارا نمی باشد قانونی نیست.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰