اموزش بازاریابی و تبلیغات

اطلاعات ، اخبار ، آموزش بازاریا و بازاریابی شبکه ای

۴ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

راهبردهای فروش

راهبردهای فروش🎯

✍️از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید

✅نسبت به گذشته، راه‌های بسیاری برای معرفی محصولات‌تان به مشتری وجود دارند. بهترین مزیت این راه‌ها آن است که تمامی‌شان رایگان هستند. شما می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید و با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این رسانه‌ها بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.

➕نکته: در راهبرد شما برای بازاریابی سؤال مهم این است که «چگونه مشتریان خود را خواهید یافت و چگونه مشتریان شما را خواهند یافت؟»

❇️شما نیاز به تولید محتوایی دارید که حاوی اطلاعات مفید، سرگرم‌کننده و قابل اشتراک‌گذاری باشد تا مشتریان احتمالی بتوانند با خواندن آن‌ها، برای استفاده و خرید محصولات‌تان، تصمیم بگیرند. به این تکنیک که مشتری را با استفاده از مطالب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ترغیب به خرید می‌کند، بازاریابی محتوا گفته می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مهارت‌های برقراری ارتباط اثربخش با مشتری

مهارت‌های برقراری ارتباط اثربخش با مشتری🎯

1️⃣در ارتباط با مشتریان وقفه ایجاد نکنید

✅تأخیر و یا ایجاد وقفه در ارتباط با مشتری احتمالی تأثیر روانی منفی بر ذهن مخاطب دارد. بنابراین برنامه‌ی منسجمی برای پیگیری مشتری‌های خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که پاسخگویی سریع و توجه به نیازهای مشتریان از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در ارتباط با مشتری‌های احتمالی باید به آن توجه کنید.

2️⃣شنونده‌ی خوبی باشید

✅اگر مشتری احتمالی احساس کند که هیچ توجهی به صحبت‌هایش نمی‌شود این امر تأثیر روانی بسیار بدی بر روی او دارد. بنابراین برای برقراری ارتباط اثربخش با مشتری بهتر است شنونده‌ی خوبی باشید. به مخاطب‌تان نشان دهید که برای سخنانش ارزش قائلید و تمام حواس‌تان به صحبت‌ها و نیازهای او است.

3️⃣سؤالات واضح بپرسید

✅قدرت کنترل مکالمه و برقراری ارتباط اثربخش از مهم‌ترین مهارت‌های جذب مشتری است. بنابراین افرادی در برقراری ارتباط با مشتری موفق هستند که قدرت کنترل مکالمه را داشته باشند و سبب جلب اعتماد مشتری شوند. بهتر است سؤالات واضح و مفیدی حین مکالمه مطرح شود. زیرا طرح سؤالات بی‌ربط و گیج‌کننده باعث می‌شود که مشتری از ادامه‌ی ارتباط منصرف شود.

4️⃣دانش خود را درزمینه‌ی فعالیت‌تان افزایش دهید

✅در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید باید دانش کافی در ارتباط با کالاها و خدمات شرکت‌تان داشته باشید. چه مشتری شما فردی باشد که از اصطلاحات تخصصی استفاده می‌کند و چه فردی که هیچ اطلاعاتی درزمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای ندارد، شما به‌عنوان یک حرفه‌ای باید با طرح سوا لاتی میزان دانش و اطلاعات مشتری را تخمین بزنید. پس از آگاهی از میزان اطلاعات فرد درزمینه‌ی فعالیت‌تان می‌توانید ارتباطی اثربخش با او ایجاد کنید.

5️⃣نقاط قوت کسب‌وکار خود را در ابتدا بیان کنید

✅در حالت کلی مشتریان تمایل دارند در ابتدای آشنایی خود با هر کسب‌وکاری در مورد خدمات و نقاط قوت آن‌ اطلاعاتی به دست آورند. بنابراین هنگام برقراری ارتباط با مشتری بهتر است پس از آگاهی از نیازها و ارائه‌ی یک سری اطلاعات کلی، سراغ نقاط قوت و ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد شرکت‌تان بروید. بنابراین به‌عنوان یک حرفه‌ای بهتر است مشتری را متقاعد کنید که در تماس با شما بهترین گزینه را انتخاب کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چطوری یه فالوی موثر داشته باشم؟!

چطوری یه فالوی موثر داشته باشم؟!

چطوری یه فالوی موثر داشته باشم؟! 

🔰قسمت اول:
دنیای امروز دنیای ارتباطات و مذاکره ست و نحوه ی برقراری این ارتباط، چیزیه که میتونه تا ۷۵ درصد تو سرنوشت یه مذاکره تاثیرگذار باشه.
و این مهارت همون رازیه که شما رو به یه فالوور قدر تبدیل میکنه.

🤔یعنی راهی هست که بشه قبل اینکه مخاطبت صحبتی کنه، بفهمی که چه سبکی از برخورد میتونه بیشترین اثرگذاری رو روش داشته باشه؟!

📢خبر خوب: بله راه های زیادی برای اینکار هست فقط کافیه شما یه کم به زبان بدن مسلط باشین. که خب مقوله ی مفصلیه و خیلی فراتر از حد نیاز ماست، بنابراین ما سعی میکنیم که ساده ترین و پرکاربردترین این راه ها رو با هم یاد بگیریم.

🔐 کلیدی ترین راه: حرکت مردمک چشم👀 مخاطبتون بهترین روش صحبت با اونو لو میده.

🔴افراد به لحاظ نوع ارتباطی که روشون تاثیرگذارتره به سه دسته زیر تقسیم میشن:
1⃣افراد بصری:
حرکت مردمک چشمشون به سمت بالاست
2⃣افراد سمعی:
حرکت مردمک چشمشون به سمت گوشه هاست
3⃣افراد لمسی:
حرکت مردمک چشمشون به سمت پایینه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش فروش: استفاده از محرک های فروش

آموزش فروش: استفاده از محرک های فروش

استفاده از محرک های فروش

✳️ رفتار و گفتار دیگران

✅ سومین دلیل مهم خرید، تائید اجتماعی است. این محرک یکی از "قدرتمندترین" دلایل خرید است. انسان‌‌، موجودی اجتماعی است و از گفتار و رفتار دیگران تاثیر زیادی می‌پذیرد.😊
مشتریان احتمالی از افراد مشابه اطرافشان که محصول یا خدمت شما را خریده‌اند، بی‌نهایت تاثیر می‌پذیرند.😍

✅ یکی از اولین سوالات مشتری، چه با صدای بلند مطرح شود و چه نشود، این است که «کدام شخص آشنا و مورد احترام من این محصول را خریده است؟»🤔

✅ تائید اجتماعی آن‌قدر نیرومند است که می‌تواند مشتری احتمالی را ۱۸۰ درجه تغییر دهد و از بی‌علاقگی به خرید فوری برساند.💳

✅ مشتری احساس می‌کند اگر افراد شبیه او این محصول را خریده‌اند، احتمالا گزینه خوبی است.😉 فرض می‌کند یک مشتری هوشمند دیگر قبلا تکلیف او را برایش انجام داده است. مشتری دیگر قبلا به محصول یا خدمت فکر کرده، آن را به دقت ارزیابی کرده و به تصمیمی هوشمندانه برای خرید رسیده است. اکنون او هم می‌تواند با خیال راحت این خرید را انجام دهد.🤗

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰