صنعت تبلیغات بسیار پیشرفت کرده است اما هنوز یک قدم بزرگ دیگر باقی مانده است.
‼️ما باید یک پیام تبلیغاتی را به همه افراد ارائه کنیم.

‼️امکان دست یابی به این هدف نهایی در تبلیغات با پیشرفت کردن در شاخه‌ی به نام هوش مصنوعی امکان پذیر خواهد شد.(که یادگیری عمیق نیز به آن گفته می شود )
✈️بخشی از آینده تبلیغات:

ادامه مطلب: قدمی دیگر در بازاریابی



۱)خودمونتاژ در همان لحظه و زمان💡
۲)خودبهینه سازی💡
۳)محاوره ای💡

◀️   مثلا برنامه ی CHATBOT امکان صحبت کردن طبیعی افراد را برای مردم ایجاد کرده است. برنامه‌های دیگر مثل گوگل و آمازون هم در خانه های مردم جا افتاده است و برنامه ی هوش مصنوعی هم باید در میان مردم جا باز کند.
به منظور کار کردن با این برنامه، بازاریابان باید با اطلاعات این برنامه آشنا شوند و بر روی این اطلاعات سرمایه گذاری کنند.
هر شخصی یک فرد خاص با عملکرد خاص و اندیشه‌ها و خاطرات مخصوص به خود است؛ بنابراین همه‌گی ما سزاوار این هستیم که پیام های تبلیغاتی، بازتابی از خود ما باشند.